تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر

  • کد خبر: ۹۰۷۰۹
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
  • ۱
درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر
معمولا نام بوگاتی را با مدل‌های ۱۶ سیلندر ویرون و شیرون به خاطر می‌آوریم، اما اخیرا یک نمونه بسیار کمیاب از این برند برای ورود به حراج در نظر گرفته شده که با نام EB 112شناسایی می‌شود. در واقع از سری‌ای بی ۱۱۲ تنها ۳ دستگاه پروتوتایپ یا نمونه اولیه تولید شد که هم اکنون یکی از آن‌ها برای حراج در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از آنکه بوگانی به امپراطوری فولکس واگن ملحق شود، این خودروساز فرانسوی در مالکیت Romano Artioli قرار داشت که وی از جورجتو گویجارو درخواست کرد تا یک مدل ۴ درب را برای بوگاتی طراحی کند. نتیجه این درخواست مدل‌ای بی ۱۱۲ بود که با تلاش‌های انجام شده به نمایشگاه خودروی ژنو سال ۱۹۹۳ رسید و آنجا معرفی شد.

درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر

به دلیل بی ثباتی و بحران مالی، بوگاتی تنها موفق به تولید ۳ نمونه از این سوپر سدان شد. نمونه اول توسط پینین فارینا تولید شد و سپس بوگاتی تصمیم گرفت مونتاژ ۲ دستگاه دیگر را در تشکیلات خود واقع در کامپوجالیانو انجام دهد، اما پس از واگذاری به فولکس واگن در نهایت کار ۲ پروتوتایپ دیگر توسط موناکو ریسینگ تیم تکمیل شد.‌ای بی ۱۱۲ با شماره شاسی ۳۹۰۰۲ # هم اکنون در کیلومترشمار خود عدد واقعی ۳۹۰۰ کیلومتر را نشان می‌دهد. خودرو در وضعیت بسیار مطلوبی نگهداری شده است. تمامی بخش‌های خودرو در وضعیت سلامت کامل قرار دارند. براساس اطلاعات موجود، این خودرو در ۲۷ آوریل ۱۹۹۳ ثبت سفارش شده، اما به علت وضعیت متزلزل بوگاتی در دهه ۹۰ میلادی، سرانجام در فوریه ۲۰۰۰ تحویل شده و تاکنون تغییر مالکیت دیگری نداشته است.

درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر

در بخش پیشرانه از نمونه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری با ۴۵۰ اسب بخار خروجی استفاده شده که با جعبه دنده ۵ سرعته دستی هماهنگ شده است. خودرو طی ۴.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر

درباره خودروی بوگاتی، مدل ای بی ۱۱۲ + تصاویر

عدد پایه برای حراج هنوز مشخص نیست.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام گویید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
بسمه تعالی
امام حسین (ع) : بهترین مال تو آن است که با آن آبرویت را حفظ کنی.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->